Hur stor är sannolikheten?

Nä, nu gör jag det i alla fall, jag menar, hur stor är sannolikheten att Malin läser min blogg egentligen? Inte precis så att jag gör reklam för den precis haha (det är mer min egna dagbok än vad det är blogg). Hennes mamma ska ge henne bilden när hon kommer hem i helgen, men så länge orkar jag nog inte tåla mig. Så Malin, OM du skulle titta, skvallra inte att du redan sett den ;)

Bilden föreställer Pelle, varmblodet som stod flera år i vårt stall innan han såldes och flyttades en vecka innan Amy dog. En ganska knepig bild att måla då skuggorna är väldigt konstiga, måste vara första gången jag målar en häst med en skuggad nosrygg, dessutom hade bilden jag fick väldigt hög kontrast + att det var ganska suddig med lite fel färger. Slutresultatet blev ändå ganska bra, men jag kunde jobbat mer med den tror jag, men tålamodet är helt slut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0