Halt Lady

Inte nog med att Lady brunstar som bara den, idag hann vi knappt börja trava fram på lektionen förrän jag insåg att hon haltade. Maria kände på benen men tyckte inte något var varmare, men när jag kom hem hittade jag en liten 10kronors stor svullnad på insidan av vänster kota. Så fröken Buttran får några dagars vila helt enkelt.

Lukas fick harva ridbanan idag och det dammade vill jag lova! Helt gråvita var mina skor efteråt.

Nangijala var på trotshumör så hon fick bara gå lös och beta. Inte så att hon var bråkig eller så, kan inte riktigt sätta fingret på hur jag märker att hon är på trotshumör men jag tror det är något med uppmärksamheten mot mig att göra? Att den är sämre än vanligt liksom. Hm, måste fundera på det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0