Snart luciashow...

... och då fylls helgerna med us-möten, planeringar och diverse träningar inför showen. Normalt brukar jag vara rätt stressad och må en aning dåligt eftersom jag vill att allt ska klaffa, men i år är jag alldeles för lugn? Det är väl tredje året nu jag håller i planeringen så jag antar att jag känner mig säker på att jag har koll på allt. Jag hoppas det i alla fall. Kanske hjälper det att jag går i skolan ca 1dag/vecka då vi har kommit så långt med vår c-uppsats vi skriver. Men å andra sidan blir helgerna fortfarande väldigt fulla och vardagarna mycket mer tomma. Undra hur det går nästa år när jag troligtvis/förhoppningsvis har fått ett jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0