Klubbdressyrtävling med Lady

Efteranmälde mig till LC:1 med Lady och red fram länge mot vad jag brukar för att hon skulle bli ordentligt genomriden och mjuk. Red programmet och kände mig jättenöjd efteråt för det kändes så himla bra mot vad det brukar! Visst, halterna blev pannkaka trots att hon var så fin i måndags och övergångarna misslyckades också en del trots att hon var fin med dem på framridningarna. Men galoppen på stora mittvolten var lugn och stadig och första gången någonsin fick jag sjuor på dem. Sen att hon körde upp huvudet vid avbrottet till trav kan jag ta för det har vi inte tränat på. Resten av travdelen gick bra och i den fria skritten gick hon på istället för att tjura ihop sig. Sist hade jag 157p (50 vad det nu blir i procent) och som bäst har jag haft 159p men idag fick vi 166p och 62 komma någonting procent så jag var jättelycklig! Äntligen kommer vi någon vart!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis Carro!

=) =)

2012-11-02 @ 09:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0