Leverans av en häst

Fick frågan om jag ville rida Aztor idag och imorgon, men tyvärr är det ju numera mörkt den timmen när Emelie har Maria-träning och jag har ridit honom. Jag har inget problem att rida med pannlampa, men jag kunde tänka mig att Aztor inte skulle gilla det + att älgjakten har börjat, så jag skrev tillbaka och undrade om det skulle gå. Fick svaret att Aztor kunde levereras till vår paddock halv 6 om jag ville! Är inte helt säker ridbanan är torr och ridbar men vi har ju lyse på den, och är den för hemsk kan jag alltid rida i vår skog där jag vet var det jagas eller rida till ängen. En extra halvtimme gör ju att jag hinner ut innan det blir alltför mörkt. Blir ju inget kollande på Maria-träningen men å andra sidan behöver jag verkligen lägga mig tidigt ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0