Aztor

Moa är hos sin pappa denna veckan så hon cyklade till ridskolan när Celina skulle ha sin ridlektion och så hade jag med mig Lukas och så tog vi en skogstur. Jag hade Aztor och Maja var med på Cookie som var en aning seg. Lukas och Aztor var lagom pigga tills vi skulle galoppera tillbaka längs sandstäckan vid gula huset, svisch sa det så susar Lukas iväg först (dock kontrollerbart), svisch säger det så sätter Aztor av i världens fart med små stuts och bocksprång imellanåt och ville hemskt gärna springa före. Jag blev lite häpen först men kom tillslut på att han ju brukar vara lite smågalen i skogen med andra. Det var en härlig tur iallafall och Moa fick dra Lukas till släpet då han gärna ville ridas mer.
 
Och ja, jag ska tydligen intervjuas imorgon av Blt och ingå i någon serie om ur och skur aktiviteter eller nåt. Lindahl kom och sa att hon blivit tillfrågad men tyckt att hon ju faktiskt har ridhuset vid dåligt väder. Hux flux så hade jag gått med på det och sagt ja fastän jag ångrar det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0