Hur Splash gjordes

Denna gången visste jag innan jag målade bilden att jag ville ha en galopperande häst i vatten. När man söker på en bild som innehåller de delarna dyker det inte upp många - och ingen som liknade bilden jag hade i huvudet. Så därför letade jag först upp en bild på en galopperande häst, sedan en bild på ett hav och därefter en bild på en klippa vid ett hav. När man letar upp sådana bilder är de flesta i väldigt dålig kvalité och man får helheten men sällan några detaljer: det är upp till mig att måla de saknade detaljerna i bilden.
 
Hästen jag målade av:
Havet (som faktiskt hade en galopperande häst men som inte uppfyllde mina krav):
Klippan (som jag lade typ ingen tid alls på att måla haha):
 
=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0