Trött trollunge

Lilla trollet har varit så trött de senaste dagarna. Gnäggar när jag ropar på henne men orkar knappt röra på benen när vi ska lämna hagen. Skulle tömköra halvvägs hem igår (ca 10min bortåt) till äppelträdet men det gick så sakta, så sakta. De andra är pigga och Nangijala verkar inte sjuk så antagligen växer hon och har växtvärk så det blir nog mest betande lös och borstning denna veckan.
 
Mamma blev sjuk i torsdags och är det fortfarande så igår tog vi en långtur Moa, Celina och jag så visade jag dem vad jag utforskat i Kärrabol. Hittade faktiskt en runda där som var jättemysig! Denna veckan som jag bara skulle få rida 1 gång på min lektion blev 6 dagars ridning haha.
 
Aztor var sjuk idag så på showträningen fick jag ha Rambo som jag aldrig ridit innan, roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0