Dagen

Lady på superhumör och var inte tragglig på dressyrlektionen bara för att hon inte ville, utan när hon försökte slippa undan när jag pressade på och tvingade henne att jobba. Älskar när hon är sånhär för trycker jag då på rätt knappar blir hon så härlig att rida... men så ska man göra rätt och det är svårt det haha.
 
Madicken ska till vet på torsdag förmiddag, vi håller alla tummarna för henne.
 
Nangijala har inte fått gå på löspromenader på en vecka så jag tänkte ta en kort idag trots att hon fortfarande hostar. Jag stod bara och gapade för hon sprang fram och tillbaka som en galning innan hon satte av i full fart tillbaka åt hållet vi kom och rusade raka vägen hem. Vi var inte mer än 200m från gården om man följde stigen, 50m om man gjorde som jag och genade genom skogen. Fångade in min tokiga häst och tänkte att det nog räckte med motion för idag. Den måste ju vara mer än ett halvår sen hon sprang hem sist? Så kanske hon bara sprang åt hemåthållet och gömde stanna eller nåt haha?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0