Igår och idag

Benen var totalt döda igår när jag vaknade på morgonen. De hade inte blivit ett dugg piggare under nattens sömn och jag var trött på att stå redan efter 10min på jobbet. Var därför väldigt lycklig när jag fick spela spel på fritids på eftermiddagen! Därför cyklade jag bara väldigt sakta till ridskolan, red Chip (åkte med snarare) och sedan hem. Idag cyklade jag först till nogelid med tanken att motionera fröken troll. Men vi fastnade på grämattan och medan hon betade lös låg jag och halvsov i mer än en timme. Cyklade sedan vidare till ridskolan för en Chiptur. Vi ökar galoppen lite mer för var dag och kondisen i den är verkligen usel. Han galopperar gärna men hänger fram nåt så in i samtidigt som det bara går i snabbt tempo. Traven börjar dock bli riktigt fin och han söker sig fram och neråt allt mer i skogen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0