Äntligen en fungerande dator!

Efter snart 3 veckor utan dator med fungerande internet så har jag en igen. Det var något fel med min gamla, nåt inuti den så jag köpte en ny så fort jag fick det konstaterat. Knasdator som säger att allt är fingeman fastän det inte är det, suck.
 
Jaha, vad har hänt den här tiden då? Minns knappt själv för livet far fram i 190 känns det som. Denna veckan har Nangijala blivit totalt försummad (de andra har dock varit snälla och matat henne) eftersom jag blev inte är i stallet på tisdagar, hade julbord på onsdagen, var hemma sjuk på torsdagen och gick till jobbet halvsjuk igår. Har feber och halsont och det var inte borta idag, men eftersom jag har mycket att fixa inför luciashowen imorgon var jag tvungen att fara runt hela dagen.
 
Apropå Nangijala växer hon igen - i rumpan! Varför gör hon så??!! Ska hon aldrig bli jämn eller? Lagom tills internet dog fotade jag lite nya bilder på mitt troll, men först måste jag lägga över alla på den nya datorn, så himla kul..
 
Chip och jag har jobbat lite på dressyren och det har börjat släppa där. Dock skadade sig Sara och nu blev jag sjuk, så han får sin vila nu istället för den vi skulle ha lite senare i jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0