Klubbdressyr

Dagens dressyrridning var den andra på tre månader, så jag var inställd på att göra det bästa av saken och hoppas det skulle gå helt okey ändå. I början av framridningen var det lite jobbigt då Lady var livrädd för ena hörnan av någon anledning, sedan blev hon finare och finare och strax innan starten red jag igenom LC:an på framridningen. Det kändes väldigt bra så även om det skulle gå dåligt på banan kände skulle jag vara nöjd med dagen.
 
Jag kom ut efter starten med känslan av att det var helt okey, helt klart godkänt men inte med en känsla av att det gått lite extra bra idag. Ganska häpen blev jag allt när då mamma kommer med protokollet och berättar att jag slagit mitt och Ladys rekord med fyra poäng sedan sist, 170p och 62,9- någonting i procent. Det räckte till en andraplats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0