Tappade bort oss

Jag red Lady med Nangijala som löshäst. Travade en sträcka, vände och skulle ta en galopp uppför rådjursbackarna (vägen går som ett Y och vi kom från det högra, travade på Y:ets stam och skulle upp åt vänster). Två backar upp vänder jag mig om för Nangijala har alltid stuckit om där. Då ser jag knasbollen galoppera på vägen vi kom på - nere vid ån. I traven var hon först och tydligen var hon lite sen att vända och missade vart jag och Lady tog vägen så hon tog fel, upptäckte vi var borta och sprang hem helt enkelt haha!
 
För övrigt var trollet kvickt framme vid grinden när jag dök upp - och trängde sig sedan ut genom grinden när jag tog Lady först. Inte okey att hon gör så, men samtidigt är hon ju för söt som bara SKA hänga med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0