Stora framsteg

Det tog Chip en natts sömn för att förstå vad vi är ute efter. Redan på tisdagen red jag ett kort pass och det kändes annorlunda när jag skrittade och travade fram. Sedan satte jag på gummiebandet på det lösaste och mer behövdes inte för att han mjukt skulle söka sig neråt. Så häpen och glad jag var då!
 
Idag var Jojje med för första gången sedan i måndags och jag skulle visa vad som hade hänt. Tanken var att sätta gummiebandet på efter framridningen, men det behövdes aldrig för han sökte sig självmant framåt och neråt. Dock tyckte han att det var jobbigt och tog upp huvudet igen en stund innan han sökte sig neråt igen, men han har ju fattat poängen totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0