Uttråkad och sugen på riktig mat

Andra dagen hemma och jag önskar dagarna gick fortare. Svullnaden hade minskat lite tills idag men det märktes bara för att jag kunde prata lite tydligare och öppna munnen mer. Hakan är å andra sidan mer svullen och öm och allt det skadade kliar med jämna mellanrum. Doktorn ringde igår och påminde om att jag bara fick äta flytande med sugrör vilket gör maten begränsad till proteinshake och drickyougurt typ. Vedervärdigt äckligt redan efter en dag så det blir inte mycket ätit för min del. Jag längtar ihjäl mig tills jag får börja äta soppa andra mer trögflytande saker!
 
Vänstra sidan av underläppen är jättesvullen, men så berättade mamma idag att jag hade haft håll rätt igenom läppen och att hon hade kunnat se mina tandrötter genom den i måndags. Blä alltså. Tur inte jag såg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0