Veckan som gått

Chip
Blev halt igen  helgen men hade nog bara haft oturen att bli sparkad så att det inte var samma hälta som helgen före. Fick vila några dagar och började sedan ridas igång tisdag. Jag började trava lite lätt på torsdagen utan att se hälta så vi hade ökat det varje dag. Idag tömkörde jag honom i mycket trav och jag såg ingen ojämnhet alls. Så imorgon börjar vi galoppera.
 
Lady
Hade dressyrlektion i måndags och damn var på sitt krabbiga humör men så är det ju hon har det ibland så det är bara att göra så gott det går. Red också henne i skogen i onsdags, skulle ha tränat inför klubbdressyren men det hade regnat så mycket att banan var sjöblöt...
 
Nangijala
Lerhögen och jag tog en lång entimmes promenad igår, men för övrigt har vi inte gjort mycket mer i veckan än att borsta och beta. Hon har iallaall inte haft något mer problem med tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0