Om ett år...

För ett år sedan satt jag hemma vid datorn och var nervös eftersom jag skulle börjar jobba dagen därpå som elevassistent. Mitt allra första jobb och jag visste inte vad jag kunde förvänta mig eller hur det skulle vara. Jag minns att jag tänkte att det bara är ett halvår tills jag får börja rida in Nangijala och hur långt fram jag tyckte det var. Men tiden har gått så otroligt fort! Insåg idag att det snart är ett år sedan jag blev sparkad i ansiktet också men det känns som 5 månader snarare. Igår när jag körde till ridskolan med Lady i släpet tänkte jag "tänk, om ett år är det Nangijala som åker därbak". Först kändes det otroligt avlägset, men så kom jag på hur snabbt detta året gått så snart sitter jag väl här och ska precis börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0