Inridningen fortsätter...

Pga allt regnande i veckan har Nangijala inte gjort ett smack tisdag tillfredag. Idag regnade det på bra men jag skulle banne mig rida henne. Camilla hjälpte mig och gick bredvid när jag hadr hoppat upp.  Vi gick upp till hennes hus och tillbaka och trollet skrittade på i rask takt. Väl uppe vid huset ville hon beta på gräsmattan som hon alltid gör där annars. Så när jag smackae på och ber henne lämna den blev hon förbannad. Haha, så söt var hon!  Camilla blev lite orolig när hon bockade till varpå hon strök öronen bakåt och stegrade lätt två gånger. Själv flinade jag mest för hon bråkade ju inte för att få av mig utan för att hon ville äta gräs. Vi skrittade ner till stallet igen och så satt jag av. Det kommer bli roligt och relativt lätt att rida in henne samtidigt som jag många kommer kommer stöta mig med hennes humör haha. Min fina drömhäst. En svart Amy ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0