Blått finger

 
 
Fram tills idag har fingret känts som ett blåmärke. Gör inte ont om man inte slår i något och då känns det som om man får en rejäl stöt. Svullnaden börjar lägga sig, men i samband med det i onsdags kväll blev fingret också blått. Nu är det en salig blandning av lila, blå, svart, gult och grönt. Var hon arbetsterapeut igår som gjorde en skena till fingret. Får inte böja leden som hoppade ur led men fram tills tordag nästa vecka ska jag böja fingertoppsleden 5gr i rad varje timme. Under av alla under så har jag hittills lyckats komma ihåg det. Vaknade till och med till i natt och gjorde det i sömnen av bara farten haha.
 
Frågade om ridning igår "Ja, jag vet ju hur ni hästmänniskor är så jag tänker inte säga nej...ta det bara lugnt och försiktigt." Ingen risk där känner jag. Jag inser själv att jag just nu bara är kapabel till skritt och möjligtvis lite lätt trav. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0