Skadad

Efter pay and jumpen i Råby förra veckan hittade jag Nangijala med svullen bakkota dagen efter. Tyckte inte hon haltade, var inte varm och förutom svullnaden var det inget konstigt så hon har vilat en vecka. Idag är en stor del av svullnaden borta så några dagars vila till så är det nog borta helt.
 
Pay and jumpen förra helgen gick över förväntan! Fast jag ångrade mig en del att Lukas och Dante hängde med när jag skulle rida fram och N bara gnäggade och sprang till staketet där de stod. Fick ägna 10min åt att trava efter Lukas på framridningen vilket helt kalrt fick mig att undra vad jag gett mig in på... Men vi travade över 30 och hon var lugnare än sist. Vi fick lite galopp i 40 också och det gick bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0