Hopplektion

Idag ska jag rida igen förra veckans missade hopplektion, förhoppningsvis blir det utomhus :) Hade planerat att mamma skulle få fota, men tydligen hade vi redan bestämt att jag skulle åka själv för hon skulle på något möte. Celina ville inte heller följa med så jag får lasta och fixa Lady själv idag. Ska bli spännande att se hur det går, mamma är ganska orolig, men första gången Lady följde med på lektion fixade jag henne själv. Fast det förstås, då tog det tio minuter att lasta och när hon skulle lastas av hemma vände hon sig i transporten och kikade ut genom den övre luckan. Det var lite obehagligt, men idag ska det gå bra ;) Får väl se vad brunsten gör med damens humör, hon kanske är helt seg, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0