Kvällen

Åkte till stallet vid åtta för att möta moster och de som skulle komma och titta, som vanligt var de sena och vi något tidiga så jag och Celina smög in i vindskyddet och kelade med bebis. Jag som varit hemma och berättat hur kelig och orädd Nangijala var mot mig några timmar tidigare får förvånat se henne misstänktsamt hålla sig bakom mamma. Kanske var det Celina? Efter några minuter fick vi klia och mysa med henne och hon kliade tillbaka så vi blev helt svarta på fingrarna. De var ute och sprang (menar Nangijala) när mormor, Lene och Oskar kom och tittade, och när jag sedan gick in var hon inte alls som innan. Lite för mycket spring i benen tror jag för när hon sedan fick gå in var hon lugn och mysig igen - och väldigt trött, somnade som en stock haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0