Klar!

Orkar inte måla mer på bilden så jag fixade klart den. Jag kände att jag var tvungen att bli klar med den någon gång, måste varit tidigt i våras eller sent i vintras som jag började på den? Blev ändå ganska nöjd med den. Det absolut svåraste var det svarta på mulen, jösses vad jag har kämpat med det. Har målat och suddat och suddat och målat. Är inte speciellt nöjd med den delen men tror inte jag kan få den bättre. Detta var den första mörkbruna häst och har målat i photochop och ärligt talat så tror jag att jag föredrar ljusare hästar ;) Jag vet iallafall att det nog kommer dröja länge innan jag målar av Madicken haha.

Bilden ska föreställa Malins ponny Channi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0