Supertrött

Lätt huvudvärk och bomull i huvudet efter nattens vakande. Ingenting i natt heller förutom att juvret var jättestort på morgonen. Madicken har legat ner och sovit inatt men pustat och stånkat över stora magen. Verkade lite slö imorse när jag släppte ut henne och när jag var och kikade till henne nu vid lunch stod hon och halvsov. Tyvärr har ju juvret blivit lite mindre när hon fått röra sig i några timmar, men fortfarande stort. Är lite nyfiken över hennes slöhet, hon har ju sovit som vanligt inatt så jag förstår inte riktigt varför hon verkar så trött? Nu var det visserligen varm och soligt och hon brukar stå och halvsova i skuggan på dagen tror jag, så det är kanske inget? Men till och med Camilla hade tyckt hon verkade lite trött och frånvarande så vi får väl hålla koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0