Lukas

Fick en fråga om hur det blev med den eventuella nya ryttaren till Lukas.

Det är helt klart nej från Alva och hennes mamma ifråga om Lukas. De vill gärna, men känner att de inte kan få ihop det eftersom de bor på andra sidan byn. Alva skulle få minst 30min cykelväg om hon ens fick cykla och de kan omöjlgit skjuta varje dag. Men vi hade redan förstått det så det kom ju inte helt oförberett... faktiskt så kändes det ganska skönt att de blev nej ändå. Av något oförklarligt skäl har jag den senaste tiden inte alls gillat tanken att låta någon annan ta över Lukas. Jag och Celina vet precis hur han funkar och hur vi ska göra. Jag har tränat upp Celina och Lukas och de har kommit så otroligt långt tillsammans. En del av mig önskar att vi aldrig hittar någon ryttare utan att vi själva fortsätter sköta honom och Alva eller någon annan kommer och rider ibland, kanske hoppar och tar ut han på en tävling ibland. Men samtidigt är det otroligt själviskt av mig att tänka så för är en tävlingsponny ut i hovspetsarna och att han verkligen älskar att få komma ut och tävla. Nej, vet verkligen inte vad som kommer hända :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0