Paket

Var och hämtade ut en höökspaket idag. Skor till Celina och ett träns till mamma. Sedan hade jag beställt ett par knytskor också då jag under sommarhalvåret har börjat gå omkring i gamla sönderslitna gympadojor. En flughuva i ett litet slitstarkare material än min förra som passar till Lady och Madicken och som ska användas om de får problem med flugorna mer. Det sista var en tjockt vintertäcke till Madicken, visst är jag snäll? Köper ett täcke till en häst jag inte ens är fodervärd till i vinter ;) Men Celina har redan börjat drömma sig bort om alla färgglada saker hon ska köpa till Madicken så hennes pengar lär väl gå till det. Fördelen är ju att hon vet att hon ska ha Madicken så hon kan ju börja samla på sig lite prylar redan nu. Fast sen har jag lovat att hon ska få en del som jag har använt på Amy/Madicken. Som mitt älskade träns (ingen ide att spara i 3år), ländtäcke, skydd, schabrak, bett... ja, det blir nog en del, men samtidigt kommer jag ju hjälpa henne med Madicken så jag får ju med använda sakerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0