Ronnebybrunndygn

Hemma efter ett underbart roligt dygn på Ronneby brunn med styrelsen! Jag, Frida och Olivia åkte tidigare och hann med att bada i spaet innan allt började. Kl.5 var det dags med en stor baguette som fika, sen lyssnade vi på föreningslära i nära 1,5h, det var superintressant, det finns så otroligt mycket som vi inte kan trots att vi borde det! Efter fem minuters paus delades vi in i tre grupper som var förutbestämda sen innan. Imed jag är kassör gick jag med styrelsens kassör på en föreläsning som heter Praktiskt föreningsekonomi, Olivia följde med hon också. Namnet lät jättetrist, men än en gång flög tiden iväg och plötsligt hade timmen gått. Klockan 9 var det middag som varade till halv 11 eftersom vi även fick efterätt. På kvällen var det nåt band som spelade på deras nattklubb "Natti" så vi fick gratis inträde. Klockan 1 stängde de där så jag, Olivia och Frida gick tillbaka till våra rum - som för övrigt var megalång, säkert ett par hundra meter minst haha. Framme på rummet kommer Olivia på att det skulle vara gott med läsk så vi traskar tillbaka och skaffar varsin cola. Somnade inte förrän halv 4 för vi kunde inte sluta prata haha, inte ens när vi släckt lampan. Fast sen upptäckte vi att vi skulle få 3h sömn. Lite jobbigt att stiga upp men har känt mig jättepigg idag! Jättegod stor frukost och sen arbete med styrelsen om hur vi ska bevara, utbilda och rekrytera folk till föreningen. Dagen flög iväg och därimellan hann vi med både fika och lunch och så var det dags att åka hem.

Fy tusan vad roligt det var och alla är vi jätteinspirerade med nya ideér och planer med föreningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0