Hoppning

Gick helt okey idag, inte dåligt men inte heller bra. Tänkte för mycket på att jag lärt mig att inte vara särskilt rädd för att hoppa högre hinder vilket gav resultatet att jag faktiskt blev rädd för dem. Suck. Och då mesrider jag och rider hellre iväg Lady än håller ihop som jag borde eftersom jag är rädd för att hon ska stanna. På ena långsidan fanns två kombinationer med räcken och imellan dem skulle det vara 4 galoppsprång för en ponny. Lady tog 3 som vanligt för jag fegade med bromsningen. Sista hoppat skärpte jag mig och höll faktiskt in så att det gick i snigelfart enligt mig och jag trodde hon skulle stanna, men hon hoppade fint över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0