Blä för smackningar

Longerade Lukas idag med gummiebandet och lär få träningsvärk i armarna efter allt viftande och smällande med longerpiskan. Hopplös det är vad han är, i galopp får man vifta och smacka konstant annars lägger han av och imellanåt får man springa bakom och jaga på (suck). Lagom kul var det när jag tvingades sluta smacka på han. Har nämnligen ett ganska ovanligt problem tror jag. Ni vet den där lilla knutan man har ovanför framtänderna på insidan av läppen? Mitt problem är att jag har ett mellanrum mellan framtänderna och där fastnar den knutan när jag smackar eller rör läppen på olika sätt. Oftast har jag inga problem med den men ibland som nu är det jättejobbigt. Knäppt problem iallafall haha.

Idag fick Nangijala smak för äpplen och delade ett smaskigt äpple med mig. Roligt att låta henne prova på saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0