Söndag kväll

Har redan varit en sväng hos Nangijala och gjort fingrarna kolsvarta tidigt i eftermiddags. Två kompisar var och hälsade på henne och hon gillade all uppmärksamhet. Dock visade hon sin "bortskämdhetstendens" igen genom att backa rakt på oss människor när vi inte kliade henne där hon ville i rumpan. Jag, som inte hade stallskor har nu ett mysigt blåmärke på foten där hon råkade kliva.

Mamma och Celina körde precis till stallet (just det, körde) eftersom Celina inte riktigt mådde så bra. Var varm och lite yr så jag väntar mig snart ett sms om att jag får komma och köra Lukas en vända eller något. Om hon mår bra och tänker rida ska de sms:a när de rider iväg så går jag till stallet och är där lagom tills de är tillbaka för då är det Madickens tur. När jag tänker på det hade det faktiskt varit bra om Celina inte orkat rida för då får jag göra det. Var nog tre månader sedan jag red Madicken sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0