Lady

Verkar som om jag får lite mer ridning i sommar än jag har tänkt :) I den här värmen brukar vi normalt inte rida förren 9-tiden på kvällen när det är svalare, men som mamma kom på igår: om hon börjar halv 7 vill hon lägga sig vid 9, inte cykla till stallet. Så jag får troligtvis rida idag eller möjligtvis Celina, hon skulle behöva träna lite hoppning med Lady eller så kanske jag ska ta ett dressyrpass. En annan möjlighet är att Linnea får rida, det var ett tag sedan nu och hon är rätt sugen.

Nästa vecka jobbar mamma mycket så jag får rida flera gånger, sedan ska mamma och pappa resa bort i sommar i 5 dagar eller så och då har jag Lady för mig själv :)

Linnea & Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0