Midsommar

Ännu en natt utan föl.
Jag och Celina kom till stallet vid 7-tiden igår och plockade blommor och gjorde en krans. Dock blev kransen liiite för stor, när jag satte den kring halsen på Madicken hängde den från manken och halvvägs ner till knäna haha. Fick snurra till änden och lägga på manken så att den passade. Celina och jag fotade varandra och det blev några fina bilder, dock ligger kameran kvar i stallet. Lady ville inte alls ha en midsommarkrans på sig, än mindre inärheten av sig så hon flydde från mig hela tiden. Lukas hade inga problem förutom att han skulle tugga på den hela tiden och tillslut tog sönder den.

Vi dansade iallafall vår földans, eller tja, försökte ;) vi hoppade mest runt och snurrade och skrattade medan en regnbåge lyste på himlen.

Madicken sover gott om nätterna, lagom tills jag börjar vaka börjar hon lägga sig ner och sova. Till imorse hade juvret vuxit igen, dock inte lika stort som i förrgår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0