Busshettis

Var en vända till stallet efter lunch för att rida Madicken. När jag kommer till hagen ligger två hinkar på sidan, jag reflekterar inte mer över det utan går och fyller på dem. När jag har ridit Madicken och ska släppa ut henne i hagen ligger alla hinkarna utvälta och då upptäcker jag att marken där dem står är blöt och lerig, det var den när jag fyllde på hinkarna också. Suck, nu har Lukas börjas med sina hyss igen. Det är så jobbigt när han välter ut vattenhinkarna med mening, gärna mitt framför ögonen på oss människor och sedan står han där och ser glatt på oss. Tur att det är sommar och snart dags för att ha vatten i badkaren för dem kan han iallafall inte välta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0