Madicken

Mamma började inte jobba förren efter lunch så hon och jag tog en tur tillsammans i skogen. Lukas fick bli kvarlämnad i hagen och han verkade riktigt ledsen och arg över det för han gnäggade både när vi gav oss av och när vi kom. Annars brukar han inte bry sig särskilt mycket.
Madicken var pigg och på gott humör idag och överraskade mig med att sticka iväg och bocka när vi skulle galoppera. Haha, att magen inte är i vägen :P

Fick känna fölet sparka idag igen :) Stod och borstade Madicken som nästan sov när hon plötsligt höjer huvudet och knuffar mig bakåt (jag stod vid bogen), då slogs jag av tanken att jag inte känt efter fölet idag och satte handen under magen. Jovisst, där rörde sig något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0