Mycket ridning

Ovanligt mycket ridning denna veckan, Lady rider jag två gånger i veckan och så blir det väl Madicken någon gång (normal vecka). Denna veckan har jag redan ridit Lady två gånger och Madicken en och imorgon ska jag ta en skogstur på Lady och ett dressyrpass med Madicken. Ska jobba halv 2 så det blir till att stiga upp om jag ska hinna båda + Nangijala. På fredag blir det Lady igen för min del och det är sista ridningen för veckan tror jag. Fast, vem vet, Celina tycker det är så jobbigt att ha två hästar att man aldrig vet när hon ber mig att rida Maddis. Dock är hon ofta sent ute vilket jag tycker är lite jobbigt så jag försöker tänka före henne och påpeka när hon antagligen behövder ridhjälp - som imorgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0