Tävling på hjärnan?

Haft en sån där trevlig natt där man gör saker i sömnen. Första jag upptäckte imorse var att jag lagt saker under kudden igen (suck) sedan ser jag till min förvåning en gul rosett liggandes bredvid som borde hängt på väggen bredvid sängen. Då minns jag plötsligt vagt hur jag sitter upp i sängen och börjar plocka ned rosetterna, vete tusan varför längre förutom att jag fortfarande kan minnas den krypande känslan i kroppen som tvingade mig att göra det. Tror jag vaknade när jag fått loss första rosetten för jag minns svagt att jag försökte trycka fast den på väggen igen med misslyckades (ska hänga på ett snöre) så la mig ner och somnade igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0