Det är något som är fel

Något har känts konstigt med Nangijala ända sedan det blev problem på ridlektionen, kanske lite innan dess med. Trodde det var för att jag högt sidostyckens för i samband med det blev hon väldigt stum i munnen och dragit i galoppen. Inte varit några problem att rida ut men i söndags när jag skulle rida över bommar stannar hon efter ca 20min och vrider bak huvudet så att mulen nuddar min vänstra fot. Hela tiden när jag ber henne trava och det spelar ingen roll vilket varv vi är i. Sedan dess har hon vilat medan jag försökt få tag i sadelprovaren - utan att lyckas. Tycker hon är som vanligt i tömkörning så förhoppningsvis är det bara sadeln eller kanske någon låsning. Ska prova att rida barbacka imorgon och se om det ger någon reaktion.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0