Hovslagaren

Ingen skola idag så jag sov till halv elva och planerade att slappa resten av dagen tills det var dags för dressyrlektion på kvällen. Sitter ute på altanen och njuter av solen när jag tycker mig höra mobilen ringa. Jovisst, det var vår hovslagare som hade dykt som gubben i lådan uppe i stallet. Jag hade bestämt nästa måndag men honom, men han hade tydligen tänkt på den här måndagen... ja det var allt tur att jag var hemma och ledig och snabbt kunde göra upp dit. Hästarna stod och njöt i solen, men stackars Lukas var nästan svettig i sin tjocka päls. Hoppas verkligen solskenet sätter fart på fällningen.


Kommentarer
Postat av: Anna tecknar och målar

Men åh så söt! :)



Sv: Tack så mycket :)

2011-04-12 @ 13:15:00
URL: http://annatecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0