Ont

Fick ett saftigt bett i sidan av låret av Lady idag. Hon är ju grinig för det mesta och hugger ibland men ingen av oss har någonsin verkligen blivit biten av henne. Okey, Celina har, men då siktade hon faktiskt på Lukas men missade. Själv är jag så van vid henne att jag viker undan så fort hon försöker, men idag gjorde jag det inte och det fick jag sota för. Aj, tusan vad ont det gjorde, fick bara sätta mig ner och vänta tills bultandet gick ner. Muttrade surt till Lady och lovade att jag skulle smälla till henne om hon gjorde om det, jag brukar strunta i Ladys tjurighet och inte ge tillbaka för hon är den typen av häst som nog skulle kunna bli riktigt förnärmad av sånt. Men bitas ska hon inte, även om jag misstänker att hon kanske inte menade att faktiskt träffa mig idag. Jag och mamma funderade lite på om hon kanske tar ut sin ilska på oss människor, hon är ju lägst i rang så hon får ju ta emot en del stryk ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0