Soool :)

Ska snart sticka till stallet och fodra hästarna. Sedan blir det att mocka och vänta in Celina som kommer vid kvart i 3 efter skolan för en liten ridtur med Madicken och Lukas. Lady får nog vila idag, annars skulle jag ridit henne också.

Kom precis hem från affären. Imorgon ordnar US kakkalas på eftermiddagen och jag köpte saft, muggar och papptallrikar. Sedan passade jag på att köpa godis och pappersägg inför påskjakten så det blev en hel del. Det är lite smått skämmigt ibland när jag handlar åt US, som idag när jag hade köpt tre gigantiska påsar med godis, jag var bara tvungen att förklara för folk som tittade på allt att det inte var jag som skulle äta upp det :)

Bjuder på en lite annorlunda vårbild som jag gjorde för några år sen, söt är den tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0