Tappsko

Ringde hovslagaren igår för att få på Ladys tappsko men han var påväg till Kanarieöarna för en veckas semester. Tack och lov känner Camilla en tjej som inte är fullt utbildad hovslagare så hon kunde, men även hon var bortrest över helgen så det blir inte förren på måndag. Lady kommer gå i taket av att inte motioneras på 3 dagar. Tror inte jag kommer kunna rida henne på hopplektionen på måndag för hon kan vara öm på den hoven hon varit utan sko, hon blir lätt det. Sen vet jag faktiskt inte när skon ska slås på, kan säkert bli på kvällen. Typiskt, jag som sett fram emot hopplektionen. Tycker jag har missat en massa lektioner iår och få ta igen :/

Hittade aldrig skon fastän jag gick tillbaka med en såg och handskar igår. Kan berott på att det var nästan dubbelt så mycket vatten efter nattens regnande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0