Hahaha

Jag har äntligen fått förklaring till varför Nangijala har svarta fläckar över hela kroppen, allt från rumpan till insidan av bakbenen. Stod och borstade med en massageborste för det kliar så gott enligt Nangijala. En del hår lossnade så jag borstade extra där och hoppsan, fölstackarn var plötsligt lätt randig. På ena bakbenet lossnade pälsen i tussar när jag drog så nu ståtar hon med ett halv svart bakben. En del på båda sidor av rumpan försvann också liksom på frambenen. Upptäckte även att håret kring ögonen lossnade när jag kliade där. Min första reaktion var lätt förfäran, för pälsen under var så svart att jag trodde att det var huden. Min andra tanke var att min Nangijala ska vara mörkbrungrå, inte svart XD Min tredje tanke var lite panik igen över att pälsen åkte bort så lätt, pälsen under var ju sammetslen och jättekort, kommer hon inte frysa?

Bilderna är lite dåliga, svartheten framhävs inte riktigt och det ser nästan ut som om det ät svart hud och inte päls på bilderna. Men till och med jag var tvungen att dra i det svarta för att se att det verkligen var päls :P

Här ser man tydligt hur pälsen kring ögonen börjat lossna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0