Inte roligt med främmande män

Att få ett chip i sig var inte roligt och att tvingas bli stucken tre gånger var ännu värre. Stackarn hoppade omkring så att sprutan lossnade två gånger innan hon lugnade sig. Det blödde en del så vi fick tvätta av henne lite tills chipet satt fast då det slutade. Förhoppningsvis hatar Nangijala mig inte för att jag höll fast henne.

Signalimentsbeskrivningen var väldigt lätt. Färg? - svart, Tecken? - inga, Virvlar? - en i pannan. Klart!

Sedan var ju mannen inte tydlig med betalningen. Han sa inget innan så jag förutsatte att jag får en räkning precis som hos en veterinär, men nej, det gick ju det med men det blev smidigare att åka hem och hämta pengar.

Så nu är nästan alla papper klara till passet, saknas bara betäckningsprotollet och jag har skickat en påminnelse om det idag till hingstens ägare.

Älskar dig <3 Tänk att en sån liten kan stjäla ens hjärta så snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0