Lyckad dag!

Luciashowen flöt på jättesmidigt utan några som helst problem! Allt gick som det skulle och alla var i tid. Måste vara första gången sen jag började hjälpa till i US/rida luciatåg som hästarna och ryttare faktiskt varit i sådan tid att de fått stå och VÄNTA några minuter. Sången gick utmärkt och facklorna brann utan att bara ryka som de gjorde sist. Till och med hästarna uppförde sig bra idag.

Luciashowen med alla förberedelser och träningar har suttit i huvudet sedan november började. Fullspäckat program med träningar på helgerna och då har det varit väldigt tacksamt med att inte ha en häst att motionera också. Men en sak har jag kommit på... vad tusan ska jag egentlgien göra nu på mina helger?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0