Söta Ludde

Även om jag har lagt tanken på att Ludde ska ta över Lukas på is en obestämd tid framöver så är det tydligt att han inte gjort det. Han pratar fortfarande om att han ska ta över Lukas och igår fick vi en till äkta och rolig Ludde-kommentar:

"Jag ska rida Lukas hela lovet och ha han själv, så det betyder att du inte behöver rida honom alls" sa han till en road Celina som genast protesterar. "Det ska jag visst", påstår Ludde, "för det har Carro sagt".
Celina fattar ju att jag inte kan ha sagt det och säger att hon ju med vill rida. Efter en stund ger Ludde med sig: "okey, vi kan dela ridtiden, du tar 13min så tar jag 13min".

Och jag som bara sagt att han skulle kunna få rida lika mycket som i somras nu när vi alla skulle vara lediga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0