Alla hjärtans dag

Idag är det exakt två år sedan Amy blev min och fick följa med hem till Nogelid. Lördagen den 14/2 vecka 7, den dagen var nog en av de lyckligaste i mitt liv och jag minns hur jag såg framför mig många långa år tillsammans med Amy. Visserligen var hon redan 17år, men vad spelade det för roll? Även om hon bara ville ridas några år till så skulle hon få stanna hos mig resten av livet och bara gå och skrota i hagen och njuta av livet. 1 år, 3 månader och 10 dagar fick vi tillsammans...

Lite bilder från när jag fick henne:

Amy som inte ville gå in i transporten, Lena fick tillslut komma och jaga in henne.


Precis lastats av i Nogelid - glad och nyfiken och verkade undra var "tävlingen" var någonstans.


Madicken, Pelle och Lukas var väldigt nyfikna på stallets nykomling






Full galopp runt i hagen och alla var jätteataskiga mot Amy


Min älskade vackra flicka <3 saknar dig så att det värker i hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0