Årsmöte US

Imorgon är det årsmöte i US och jag kom precis på att jag inte får glömma kameran då :) jag har tänkt fota alla som ska vara med, dra ut bilden och sedan sätta upp det med namn så att alla kan se vilka vi är. Så håll er hyfsat rena ;) inga höstrån i håret, smutsfläckar på kinderna eller dräggelfläckiga kläder. Fast det förstås, vill nån sticka ut så får denne ignorera vad jag nyss skrev :P

Föresten! Jag har en toppenide för alla sötmonster. Är det fler än jag som är sugen på att ordna ett stort kakkalas där alla som kommer ta med sig en sats kakor? :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Kommer inte jag är sjuk och få inte gå ut och jag vill inte smitta er så ni också få husa rest î 2 veckor ^^ men jag vet ej om jag vill sitta kvar ska fundera på de och skriv gärna när de är nästa möte på ett litet sms sen :)

2011-02-12 @ 00:23:07
URL: http://hastryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0