Bilder

Fick ett önskemål om att fota vad som blev köpt, men eftersom jag själv bara köpte en bok fick det bli mammas saker. Egentligen är det ett smärre under att bilderna faktiskt kommer nu för jag har legat i soffan hela dagen och inte orkat röra mig. Men vissa skolgrejor måste bara göras så därför tvingades jag till datorn och då kan jag likagärna fixa det.

Regnbågsgrimman med matchande grimskaft. Hade själv aldrig köpt det, men mamma gillar skarpa färger och eftersom hon inte kan klä Lady i knallrosa som hon vill så fick hon köpa det här


Gulgrön grimma med svart grimskaft och sedan det hemska spöet undertill. Mamma fick det till billigt reapris eller hur det var men jag hade aldrig köpt det!


Äppelgrönt schabrak som jag tycker är jättesnyggt!


Blått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0