Fotografering

Varit på ridskolan från 17-21 och fotat alla hyrgrupper. Jättekul verkligen, har inte kunnat göra det sedan innan sommarlovet då jag ridit lektion samma dag som alla hyrgrupper rider. Så på ett sätt är det tur att Lady fick kolik förra veckan och inte kunde ridas på hoppningen idag. Imorgon väntar skola där jag inte har varit på mer än en vecka och redovisning till råga på allt som jag inte tränat på. Hinner därför inte fixa bilderna från idag utan får göra det imorgon kväll när jag har varit i stallet. Får skynda mig till stallet efter skolan imorgon för ska först hinna rida Madicken och sedan ta en skrittrunda med Lady och se hur hon känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0