Fritids

Hemma från en mycket rolig dag på Örnens förskoleklass och fritids i Kyrlhult :) Superhärliga ungar som fick mig att piggna till igen (och ja, en kall timme utomhus gjorde sitt också). Lärde mig vad nästan alla hette men ett jobbigt problem jag upptäckt är att vissa barn borde byta namn med varandra, de passar inte i det de har :P Och ja, jag hittade inte dit jag skulle och när jag hittade rätt hittade jag inga fröknar först. Sen måste jag erkänna att jag blev slagen av en nioårig tjej i ishokeyspel: hon gjorde mål efter mål och jag bara snurrade och kunde inte hitta spakarna till rätt spelare haha.

Ingen ridning för mig idag, orkade inte i förmiddags och när jag hade slutat var det för kallt och hemskt så jag körde bara inom och kikade till hos hästarna när de åt hö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0